Gizemmdenizz adm admin ben dpgum yapalı beş ay oldu hala bebekden msj geliyo kapatmak istiyorum kapatamadım yardımcı olurmusunuz
Busimss adm bana sadece akşamları 1 tane bildirim geliyor veya öğlen ama bebek bildirimi yada forum bilgisi bildirimi başka bir bildirim gelmiyor. Aslında yapılan yorumlar da bildirim olarak düşse daha çabuk yanıt verebiliriz anneler olarak birbirimize
Srpplt adm samsung s9 kullaniyorum blogdan ve uygulamadan bildirim geldiginde tıkladgmda direk gelen bildirime yönlendirmiyor sadece uygulamaya giris yapiyor.