Bhrycl144 Kızlar merhaba. Yarından itibaren 15 haftalık olacağız Allah nasip ederse. Ama karnım hiç büyümedi. Bebekte bir sıkıntı olmuş olabilir mi ? Haftaya doktora gideceğim. Ama çok merak ettim var mı düşünceleriniz ?
eserivgen Bhrycl144 canm ben 31 haftalık hamileyim sanki 20 haftalık gibiyim bünyeden bünyeye değişir çok şükür kilomuzda boyumuzda iyi ama iç karnına bağlı bir durumda olabilir 😊😊
Pisi Bhrycl144 ben 25 i devirene kadar kimse hamile olduğumu anlamıyordu. Şimdi 34. Haftaya girdim görenlerin dediği daha 5 aylık gibi duruyor.
CemrePektas Bhrycl144 ben 31 deyim benim bile var yok arası😂 iç karınla alakalı bence, aldığın kilo da önemli tabi
busraa_01 Canım bu haftadan sonra ancak yavaşça büyür bence bir sorun yoktur stres yapma karın hemen belli olmuyor
Neshersoy 7 aylıktım yine karnım belli belirsiz gibiydi... 8 aylık oldum aniden çıktı 😆😆😆 iç karın geniş ve bu çok güzel bişey , bence şuan keyfini çıkar , karnın çıkınca rahat hareket edemiyorsun ve günler geçmek bilmiyor 🤣🤣🤣
Yelizdemir Pisi benimde öyle iç karınla alakalı olabilir 8 aylığız görenler 4 5 sanıyor ve toplamda şuana kadar 10 kg almışız
gulkara Bhrycl144 34 haftalığım karnım çok geç çıktı hala son ayımda olduğuma inanmıyorlar herkesin bir olmuyor bazılarının hemen çıkıyor
Sibel2344 Bhrycl144 belli bir haftaya kadar çok çıkmıyor zaten kişiden kisiye değişebilir tabi ama benim ayva göbeği gibiydi 22ye kadar o hatalardan sonra birdenbire büyümeye basladi
YagmurErgun @Bhrycl144 7 aylıktım karnım belirgin olmaya başladığında hamile olduğumu anlamayanlar vardı takmayın kafanıza karnım çıkmıyo diye sonradan çıktığındada rahat vermeyecek 🙂😁
Gizemciim Bhrycl144 ben normalde de zayif degilim gobegim vardi ama bebek 18. haftadan sonra belli olmaya basladi. göbeginiz ilerleyen haftalarda cikacak yani merak etmeyin. bünyenizle alakalidir 🙏👍
Gamzeli_03 Bhrycl144 daha çok küçük sonra diyeceksin ki bir doğsa inş o günleri de görürsünüz biz penguen gibi olduk 37+6 dayız sabret hamileliğin tadını çıkar sonra gece uykusun da sağdan sola dönmek bile zor olacak 😉
Yenianneadayi2208 Bhrycl144 aynı durum bende de söz konusu.Hem zayıfım hemde hiç karnım yok 😂 1 ay olacak neredeyse doktora gitmedim hatta eşime 2 gün önce söyledim hiç karnım yok bebeğe bişey mi oldu acaba karnım büyümüyor diye.Bi an gidecektik doktora sonra vazgeçtik, araştırdık baktık normalmiş.