Hande34 ben de mete beyden 33. Haftama kadar aşırı memnundum ve herkese öneriyordum çok dikkat et arkadaşım olumsuz söylediği bir şey olur seni huzursuz ederse ilerleyen zamanlarda mutlaka başka bir doktora daha danış.. istersen konu ile ilgili açtığım posta seni etiketleyebilirim. benim, çevremin ve buradaki arkadaşlardan bazılarının yaşadıklarını okuyabilirsin 🙏🏻