Kızlar merhaba bugün doktordan geliyorum sağ tarafımda 4 tane yumurtam vardı 4 gün önce muayene olduğumda bugun tekrar gidince o 4 tanesinin küçüldüğünü ve nerdeyse Yok olduklarını gördü. Sol tarafta da 18 mm olmuş bir tane yumurta var ve çatlatma iğnesi yaptırdık 36 saat sonra ilişki dedi bu şekilde bişey yaşayan ve hamile kalan var mı ? ( bende pkoluyum )