Zhlinn Beyzalpay evet canm herkes soru cevap yapıyor, sayfanın adı polikistikoversendromu Birleşik yazılıyor, sorular sadece sabah ve öğle arası yazıyor profilde, o profil 🙏 yardımcı olmak isterim,inşallah Rabbim seni de yakın zamanda mujdelesın 💕💕
Melegimveben Beyzalpay banada insülin direncin yüksek dediler polikistik over dediler çocuğun olmaz dediler film çektirmedim canım doğum kontrol hapı verdiler kullanmadım kafayada takmadım 2 ay sonra hamile kaldım şuan 12 haftalığım 🤗 kafana takma hamile kalırsın allahın izniyle
klebsiella Ben liseden beri polikistikoverim evlendim ve hamile kaldim uzulmeyin lutfen cok fazla sahit var kafaya takmamak gerekiyor galiba biraz.
Beyzalpay klebsiella insallah canim ya bende birz stresten dye dusunyorum bakalm dusunmuycem artk sonuc ne olck 🙏
Asrinbaby Beyzalpay ben onun gebeliğe engel olduğunu duymadım. Bende de vardı çünkü çevremdeki 10 bayandan 9 unda da var hepsi de çocuk sahibi canini sıkma hic buna. Hatta endometrizois hastası arkadaşım bile hamile kaldı. Yeter ki kafana takma bunu. Ne zaman işin peşini bırakırsan hamile kalıyorsun. Ben bebek düşünmediğim korundugum ayda kaldım hamile 😂 ondan önce 2 ay denemiştik olmamıştı tabi korkutmadım değil kesin bebeğim olmaz dedim sonra hasta mevzumuz vardı 4 5 ay erteledik denemeyi ama beklemediğim anda kaldım. Allah zamanını bilir her şeyin. Inşallah sana da nasip etsin .
Babies16 Beyzalpay bazen gecikebiliyor hamile kalmak.ben 18. Ayimda dogal yoldan ikizlere kaldim .ama onlar karnimda öldü.sonra 2. Ay tekrar hamile kaldim.suan 11 haftalik hamileyim.imkansiz deil yani.ama yuruyurs spor beslenme gibi seylere ozen gosterirsen sureci hizlandirabilirsin.bide hsg nin ilk 3 ayi hamilelik sansi cok artiyor.yumurtlama donemlerini kacirma.duzensiz oluyorsanda ovulasyon testi al internetten ve yumurtlama donemi mutlaka iliski olsun
Yesimmm93 Beyzalpay saraçoğlunun hayıt tohumunu dene canım Herşey Allah’tan ama bendede var doktorlar zor dıyordu çocuk 5 ay falan düzenle içtim bıraktım sonra skılıp 2 ay sonrada hamile kaldım
SelinUzun Beyzalpay çevreyi ne takıyosun onlar konuşur sen herkeze söyleme böyle böyle bişey var diye üstüne gelmesinler sen ne kadar rahat olursan o kadar iyi olur sıkma canını sen tatlım
Beyzalpay SelinUzun pek kimse bilmiyo ama kayinvlidem falan olmayack gozuyle bakiyo sadce ben buna uzulyorm canim skılyo ama artik takmiycam sadce kndime yapiyorum kndimi uzuyorum
Tekinnn Bende pko hastasıyım kendimi bildim bileli hemde. Şuanda 7 aylık evliyim ve 7 aydır bebek olması için uğraşıyoruz. Şuanki aşama klomen ve Çatlatma iğnesi yapıcaz. yarın yumurtalık takip günüm var bu şekilde hamile kalan var mı içimi rahatlatmak istiyorum lütfen..
Beyzalpay Tekinnn bende 7 aylik evlyim ve snin gbiyim 7 aydr ugrasyorum ben yeni ogrendim pkolu oldugumu devlet hastanesi sylemedi ozeldeki doktor syledi rabbm hepimize hayrlisini nasp etsn
Minnakkelebek Beyzalpay ben adetim biter bitmez başladım bir şişe içtim sabah akşam yemekten hemen önce içiyorsun kokusuz tatsız bir su. Aynı zamanda soğan suyuda içmiştim ama tek başına hayıt suyuda yeterli olan çok insan var. Rabbim hayırlısını versin canım hakkında.