Beyzalpay sakın kafana takma,bir dünya arkadaşım kaldı.Fakat bazı tip polikistik over hastalarının doğal yollarla kalamadığı doğru.bu 3 ay kalma olasılığın çok yüksek.çünkü bebek isteyenlerde rahim filminden sonra kalma yüzdesi çoook yüksek.sen hele bir 6 ay ya da yaşın 20’lerde ise 1 yıl dene olmazsa da kafana takma.Tüp bebek yaptırırsın olur biter inşallah.🙏🏻 Ama şuan kendini strese sokman çok gereksiz ve erken.