1dem handenur1404 20+6 bence geçiyor zaman. Hemde bırakın geçmesin bu dönemler bir daha zor gelir bazen keyfini çıkarın. Nasıl olsa doğuracaz 😁
aslikls3 handenur1404 23+6dan selamlarrr zaman kesinlikle geçmiyor gibi hissediyorumm :)) onun dışında bir problemimiz yok çok şükürrr
Songul_6334 handenur1404 Yildizim5 merhabalar ben yeniyim ☺️Bende 21+1 deyim sadece bi kere hastaneye gittim
Meleginannesi55 Merhaba annişler 22 olduk yarın detaylı usg var zaman 15 haftalarda geçmiyordu ama şimdi geçiyor ama bir sorun nasıl geçiyor ellerimin kollarımın ağrısından uyuyamıyorum olsun meleğim için herşeyi çekerim😍🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
merve21_ Ipek_ozsyhzry canım biz aynıyız acaba bebeğin kilosu ne kadar ben şuan 23+5 haftalık hamileyim
Bernaszn handenur1404 bizde bugün 25 olduk çok şükür 🥰 bebeğim kafası aşağı dönmüş doktorum erken dedi umarım herşey iyidir pazartesi kontrolüm var bize dua edin 🤲
aslikls3 handenur1404 evett 28 mart görünüyor doğumum biz alışverişin yarısını yaptık bu 2-3 haftada özellikle :)
Ipek_ozsyhzry handenur1404 doktorum 31 mart dedi ama cok hareketli benim kızım 31 marttan öncede gelebilir dedi :) 😂😂
Dilankenger Minemasal canım günümüz aynı bebeğinin boyu kilosu kaç acaba normal mi ben biraz korktum da 690 gram 28 cm . boyu kısa benimkinin
Minemasal Dilankenger benim 22+3'de detaylı ultrasonum vardı o zaman 390 gr 26 cm idi. Çok şükür bir sorun olmadığından 1 ay sonra gel dedi yani 26. Haftada gidicem kontrole şuan bende biliyorum. Ne zaman bakıldı en son