Esraabrklu Serdogrul ben 93 kiloyla girdim doğuma 18 gün oldu doğum yapalı şuan az önce tartıldım 77 yim
aylinss Esraabrklu baslikla alakasi yok ama kac kilo ile hamile kaldiniz? Cok guzel kilo vermissiniz nasil gitti kilolar merak ediyorum cunku bende 75 kg ile hamile kaldim su an 90 kg ve bu beni cok tesirgin ediyor.
Esraabrklu Ozustaseyma inan bende şaşırdım 😊 ama cok mutluluk verici ya tartiya cikinca mutluluktan uctum 😁😁 gidiyor kilolar ya kafaniza takmayin sadece bebegi düşünün ve normal doğumdan vazgeçmeyin..
DLiviyaEsor Ozustaseyma canm bn sezeryen dogum yaptim bnde orta boy almistim kullanamadim dikislerimi sıktığı icin tekrar buyuk boy aldim cokta kilolu degildim 58 kiloydum ama genede rahat etmen acisindan buyuk boy al bn eczaneden almıştım
Esraabrklu Ozustaseyma hayır canım korkma doğum sancıların başlayınca bol bol dua oku ben dua etmekten ağzım kurumuştu ama normal çok iyi gerçekten mecbur kalmadıkça sezeryan olma.
Esraabrklu Hivreneymen 1 paket aldım hastane çantama da kattım ama hastanede bana hasta bezi verdiler kullanmadım o yüzden.eve gelince kullandım 1 pakette 10 tane var zaten.şuan kanamam azaldı pek gelmiyor o yüzden normal ped kullanıyorum. Dikişlerde düştü iyiyim yani
Esraabrklu Gulsum94 ödem baya oldu bende şuan yavaş yavaş sönüyor .dikişim 4 tane atıldı ama kesi değildi yani kendiliğinden yırtıldı 😊 hani bilerek makas atmadı doktor yani
Esraabrklu 38 numara ayakkabı giyiyorken 40 numara giyiyordum hamileyken.şuan farkındayım hala var şişkinlik ama yavaş yavaş sönüyor
Esraabrklu aylinss gider hepsi merak etme.bnde korkmuştum..Normal doğum Yapmanın da faydası var tabiki