Ozustaseyma s/m’sanız m yeter çünkü m beden normale göre m/L gibi..L/xl için bence L alın.Küçük gelirse sızıntı olabiliyor yanlardan.çok büyük alırsanız yatıp kalktıkça o da kayacak (malum emzirmek için bir doğrul bir tam yat) ve görüntü açısından da gelen giden olacaktır çok büyük olmasın bence.