Salcali Sibl8 canım bende de kanama oldu düşük tehlikesi vardı.. nette de biraz ağda okuyunca erken doğum bilmem ne riskler okudum zaten evhamlı biriyim hileye geçtim.. şimdi aşağıyı görmek zor oluyo rast gele jiletliyorum ama kafam rahat😀 doğumdan sonra ağdaya devam
Elif_t YudummmSu 3 haftada bir gidiyorum. Keşke epilatöre dayanabilsem ben de😔 o da bana acı veriyor. Gerçi şu an göremiyorum mecbur ağda🙈
Bsecill Sibl8 ağda konusu me kadar rahatlık olsada kuaförlerde olan durum hiç hijyenik gelmiyor bana. Kartuşla yapıyorlar mesela o kartuşlar pis olabiliyo yada senden önce kime kullandı acaba? Yenisini açsa dahi kartuşun takıldığı makine pis oluyor mutlaka tenine temas ediyor. Sir ile yapılanda keza öyle yeni ahşap çubuk alıyor ama senden önce kimlere yaptıda o kutunun içine daldırdı çıkardı o çubukları diye düşünmeden edemiyorum 32+4 üm jiletle aldım şimdiye kadar zaten lazerli olduğum için sürekli çıkmıyor doğuma kadar 1 kez daha alsam muhtemelen yetecek ama göremiyorum şuanda 😂 bende çelişkideyim ne yapsam diye
Sibl8 Bsecill vallaha haklisin korkmaktansa kendim alırım.birsy olmaz everki ebelerimiz agdaglami alıyormuş sanki aman
Bsecill Sibl8 aynen öyle 😊 eldivenlede çekebiliriz aslında topluca olmadığı için çok can yakmaz gibi düşünüyorum bi denemek lazım
Sslnry77 Bende ayna karşısında kendim ağda yapıyorum biraz zorlanıyorum, çekerken kendimi kasıyorum korkuyorum bişey olur mu diye 🤔şimdilik pek karnım yok biraz daha kolay ama karnım büyüyünce nasıl olcak bilmiyorum
EsraEsraEs Sslnry77 zaten hiçbir şekilde özel bölgenizi göremeyeceksiniz elinizle bile yetişmek çok zor olacak 🤦🏻♀️ Mecbur kuaföre artık.bende birazdan gideceğim 😅
BurinTasKaradag Eve gelen ağdacılar var, fiyatları biraz daha tuzlu ama değiyor. Ben öyle yaptırdım, hamile olduğum için çok nazik davranıyor, gayet memnunum. Tavsiye ederim.
Belmaaa Naghansuel benim de lazerdi tekrar çıktı napsam bilemedim evde kendi cihazım var aslında ilerleyen aylarda doktor izin verirse yapsam mı
Naghansuel Belmaaa doktorlar lazerle her türlü izin veriyor zaten bebeğe herhangi bir zararı yok gebelik döneminde tüylenme farklı olduğu için herhangi Bi epilasyon önermşyırlar zaten internetten falan araştır bak istersen ama yine de doktoruna sor ben yaptırdım hiç Bi şekilde zararı olmadı şükür
kaplan3 Hlal kremalı jılet dedıgı Venus sanırım turuncu yada mor renk olanı alabilirsin turuncu olan mınık ve kutulu uzun surede kullanıyorsun cok guzel
Fasulyemveannesi Sibl8 ben önce de agdaya giderdim hamileyim boyunca da gittim hiç korkma agdadan önce bebek pudrası dokerse alacağı yere kuaförün hem Tariş olmuyorsun hemde daha az hissediyor sun ağda çok rahat 1.5 ayda anca çıkıyor