Kesinlikle agda yani 1 ay once yaptirdim hala cikmadi buyuk ihtimal bidaki aldirmam doguma olur 😀 yani 1 agda 2 3 ay goturuo cunku hamilelikte tuylerde zaten azalma oluo o yuzden jilet krem vurupta sıklastirip eziyet cekme derim agdaya git kafadan 2 ay rahat edersin hic degilse cunku bunun sonrasida var dogumdan sonra gurlesmis bir tuy yigini bence hic bir lohusa istemez cnim o yuzden en guzeli agda 👍