Dilsad 13 14 ocak gibi olur dedi doktorum normal adete gire 23 ocak ama ultrasonda 15 ocak gösterio malum sezeryan biraz erken gerçekleştirio👍😉 sizin de mi Öyle canım? Nasıl bu aralar? Benim öyle sancim falan yok sukur.. bebisimin kafası aşağıda 1 hafta olduğunda adet ağrısı gini hafif olmuştu şimdi yine kafa yukarı cıkmış 😂😂😂