33+4 olduk biz de , şimdilik normal Doğum düşünüyorum. Son birkaç gündür idrara sık çıkmam arttı. Bir de çok nadir adet sancısı gibi sızı oldu karnımda amaç geçti. 13-20 ocak arası dedi doktorum, kızım 23 ocakta gelirse eğer babasına doğum günü hediyesi olacak ☺️