arzu_glyprk Esma___korpinar aynen bende öyle canım yataktan kalkasım gelmiyor 😛 uyudukça uyuyasım var, bizimkide zar zor gösterdi doktor baya uğraştı 😛 İnşAllah tez vakitte öğrenirsiniz
Esen22 Mérhaba 21+5 yenı katılıyorum bende buraya oğlumuz olcak hayırlısıyla yarında ayrıntılı ultrasonumuz var 😊🌟
Gsmlc arzu_glyprk keşke dogsalarda doya doya koklasak ayrıntılı ultrasonlar şeker yüklemeleri vs bekleyince insan sağlıklı olduğunu görsem diyor.
__tugbaa__ 20+3deyim çarşambada detaylı ultrasona gidicem sabırsızlıkla bekliyorum oğluşumu görmeyi 🤗😇