Deletedmom0078 arzu_glyprk 22+5 çok şükür herşey yolunda benimde bir oglum olacak allahın izniyle rabbım hepimizin yavrularını saglıcakla kucagımıza almayı nasip etsin 😍❤️
2cocukluhayatadogru 20+0, rabbim nasip ederse kızım olacak inşallah🤗 bugun usg de 364 gr 22 cm dedi doktor 👨🏼⚕️ sağlıkla gelsinler inşallah💖💖
Tanem0105 Minigim_ 22+5 benim de ben kilo almadım hiç ama ya bebeğinde kilosu iyi dedi doktor ama herkes kilo almamışsn hamile olduğuna eminmısın diyorlar canım sıkılıyor🤔
Minigim_ Tanem0105 herkes aynı olmaz canım ilk kızımda 23 kilo aldım bunda şimdiden 7 kilo aldım kimi insan almıyor bence normal
Tanem0105 Minigim_ bir yandan seviniyorum bir yandan da sıkıntı mi var ben niye kilo almıyorum diyorum😂
Prenslerinin_annesi Minigim_ bende 22+6 oglum olcak 6 kılo aldım cuma kontrolum var bakalım bebek ne kadar oldu
miine arzu_glyprk bu hafta detaylı untrasonumuz var inşallah öğreneceğiz 🥰 sizin bebeginizin cinsiyeti nedir
Esma___korpinar arzu_glyprk 22+4 bulantili geciyor cok halsizim uyku istegim cok var ve cinsiyetimizi gostermedik💙💫
arzu_glyprk Esma___korpinar aynen bende öyle canım yataktan kalkasım gelmiyor 😛 uyudukça uyuyasım var, bizimkide zar zor gösterdi doktor baya uğraştı 😛 İnşAllah tez vakitte öğrenirsiniz