arzu_glyprk Efesevim maşAllah paşalarımız geliyor 😛 sizlede aynıymışız Rabbim kavuştursun tez zamanda ❤️
arzu_glyprk Mavi1453 yaa öylemi😔 bende hiç olmadı başından beri çok güzel geçiyor umarım dizinde geçer geçmiş olsun
arzu_glyprk Minigim_ bende kız bekliyordum erkekmiş😂 hayatımın şokunu yaşadım bugün ahaha 😛 sizinde gözünüz Aydın sağlıcakla gelsin
Minigim_ arzu_glyprk allaha şükür şimdilik böyle de sonrada kilo alımı duruyor. Sağlıklı olsunlarda nisanda hep kız 😃😃
arzu_glyprk Minikhatunn benimde normalde 24+0 ama geç döllenmeden dolayı 22 canım merak etme çoğu gebelikte olan bi durum bebekte sorun olmadığı sürece mühim değil geç döllenme 🙏
melekturan Merhaba anneler bende bizde 17 haftalığız doktorum erkeğe benziyor dedi ama bu hafta tam net ogrenicez inşallah 🥰
Brn14 Merhabalar 😊 Bizde 19+1olduk. Kızım olacak Rabbimin izniyle 🤲🏻 Başta bulantı olaylarını çok fazla yaşasamda, gayet güzel geçiyor şuan.
melekturan Brn14 rabbim sağlıklı sihatli kucağına almayı nasip etsin inşalalh 🙏 hareketlerini hissetmeye başladın mı peki 😊
Brn14 melekturan Evet yaklaşık 3 hafta önce hissetmeye başladım. İlk gebeliğim olduğu için çok heyecan verici 😊🤲🏻
arzu_glyprk Minigim_ bende kız bekliyordum ama erkekmiş 😂😂😂 olsun ya alsın kilo çokta zayıf olmasınlar 😛
Betulsen Kizlar benimde 18+5 ama hala öğrenemedik cinsiyeti kiz dediler erkek dediler sonrada gostermedi çok merak ediyorum 😊 kusmalarim devam 2 kilo almistim en sonra😊
arzu_glyprk Betulsen gösterir canım biraz daha sabırlı ol benimkide çok nazlı çıktı zar zor gösterdi 😂
Siibeel-20 22+5 ve oglusumuz geliyor :) rahim agziyla ilgili biraz sorun yasadik kisalmisti son zamanlarda ama bugünkü kontrolde yine 4 cm üstündeydi cok sevindik :) kendinize cok cok dikkat edin ve dinlenmeyi ihmal etmeyin
arzu_glyprk Siibeel-20 benim herşey çok iyi Allah’a şükür sizinde düzelmesine çok sevindim İnşAllah hep sıkıntısız geçer 🥰