arzu_glyprk Selam hanımlar cinsiyetler bellimi nasıl geçiyor hamilelik ? ☺️ Biz bugün öğrendik oğlumuz olacak 🙏 22+0
Cansuacar arzu_glyprk bende 22 haftalik oldum kız annesiyim ve cok rahat geçiyor cok şükür perşembe gunu detayli olucak inşallah ❤🙏🏻😊
Gamzesilam Selam canım bizde 18+7 olduk benimde oğlum olacak ama idrarda enfeksiyon çıktı onunla uğraşıyorum 😣
YgmrYvz Gamzesilam bende 20+2 deim ve bende öğrendim bugün enfeksiyon oldugunu agumentin verdi sen herhangi birşey kullandın mı
hseda Efesevim 22 . Hafta çok geç değilmi kızlar cinsiyet öğrenmek için göstermedimi 🙄 ben 13. Haftamda öğrendim
arzu_glyprk Efesevim maşAllah paşalarımız geliyor 😛 sizlede aynıymışız Rabbim kavuştursun tez zamanda ❤️
arzu_glyprk Mavi1453 yaa öylemi😔 bende hiç olmadı başından beri çok güzel geçiyor umarım dizinde geçer geçmiş olsun
Minigim_ 22+5 kızım olacak benimde şimdilik bir sorun yok 7 kilo almışım 😁 500 gr sizin kilolar nasıldı
lzkz61 Minigim_ bende 23 haftalık hamileyim oğlumm olacak ve en son kasım 15 kontrole gittim 362 gramdı bir sonra ki kontrolüm 16 aralık ozaman ne kadar olmuş göreceğiz ve ve 13 kilo almışım 52ydim🤣🤣
ErErulu Bizde 19+2 olduk bir kızım olacak nasipse 🥰 Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤
Minikhatunn Uygulamaya göre 20+3 ama doktor 19 hafta dedi bu nasıl oluyor kızlar kafamı karıştırdılar tam haftamı bilmiyorum 🙈😂 benimde oğlum olacak inşallah ♥️
arzu_glyprk Minikhatunn benimde normalde 24+0 ama geç döllenmeden dolayı 22 canım merak etme çoğu gebelikte olan bi durum bebekte sorun olmadığı sürece mühim değil geç döllenme 🙏
Minigim_ hseda 17de %80 kız gibi demişti. Detaylida kesinleşir diye tkrar gitmedim pazartesi detaylida kesinleşti ☺☺ ikinci prensesim nasipse
arzu_glyprk Minigim_ bende kız bekliyordum erkekmiş😂 hayatımın şokunu yaşadım bugün ahaha 😛 sizinde gözünüz Aydın sağlıcakla gelsin