Gizemabc valla bende sezaryen oldum iki ay kambur yürüdüm sancisindan hiç burda yazanlar gibi üç günde geçmedi. İlk gece yalvardım agri kesici diye. şu an ikinci gebeliğim ve göbeğim büyüdüğü için karnimdaki dikişler incelmiş erken doğum yapacağım. Görümcem normal yaptı 3 dikişle atlattı evine gittik ev süpürüp yemek yapmıştı 3. Günüydü. Tabiki vakaya göre kişiye göre hamileliğin gidişatına göre degisir ama sezaryeni kolay sananlar bence çok yanılıyor. Normal doğum yapmamak için bir kurtuluş gibi görünse de sonrası çok zor. Benimki zordu en azından yaşadım biliyorum acı eşiğinde yüksektir ama tâbi hemen kalktım diyende var bir çok etkene bagli