yeldalevent Doğadaki canlıların hepsi hamile kalıyor ve hepsi doğal doğum yapıyor. Ve önceki kadınlar da hep normal doğum yapmışlar. Neden sezeryan istiyorsunuz ki? Yapamayacağım diye bir şey yok. Kadınlar olarak vücudumuz buna programlı zaten.
Ayrıca doğal doğumla o an sıkıntı çekeceksiniz ama sonrasında çok rahat olacaksınız inşaallah. O anki sıkıntı da sizi anne karnından yeni cıkmış gibi tertemiz yapacak gunahlarinizdan ve karnınızda dikiş olmayacak, narkoz sarhoşluğu olmayacak. Üstelik birtakım hastalığı olan insanlara hastalığından kurtulması için doğum yapması tavsiye ediliyor, vücutta ki muhteşem temizlenmeden ötürü. Bütün bunları yok sayıp korkunun arkasına kaçmayın derim. Tercih sizin ☺️❣