Mrvaklynr Tugce1803 hiç YOk canım eşimle en son ilişkimiz 17 kasımda olmuştu hiç umut etmiyordum bu ay ama dış gebelik geçirdiğim için her adet öncesi yaparım çünkü Adet kanaması falan her şey normal oluyor dış gebelikte sadece adet sancım var
Mrvaklynr Tugce1803 amin canım benim inşallah sevinemiyorum bile böyle durumlarda Allah büyük diye hep dualarla içimi rahatlattım inşallah seninde en kısa zamanda olur 🙏
Merryy Mrvaklynr var canım benimki daha silikti hatta eşim ilk baktığında fark edememişti seninki belli oluyor hayırlı olsun daha yeni olduğu için böyle silik çıkmıştır kan ver hemen kesin sonucu orda öğrenirsin ☺️
Zade Mrvaklynr Bence geciktikten bikaç gün sonra sabah ilk idararınızla tekrarlayın testi .. şuan çok net bişey denilemiyor hamilelik var mı yok mu :/
Fatmanur25 Sabahleyin aç karnına yapın su bile içmeden su bile seyrelttigi için silik çıkar inşallah vardır
Simya Mrvaklynr ayyy varrr benimde böyle cıkmıştı hemen acile gidip beta hgc testi yaptır 1 saate cıkıyo