Mrvaklynr <a href="https://hizliresim.com/LvqZ90"><img src="https://i.hizliresim.com/LvqZ90.jpg"></a> Kızlar sadece ben mi görüyorum çizgiyi var mı sizce
Merryy Mrvaklynr var canım benimki daha silikti hatta eşim ilk baktığında fark edememişti seninki belli oluyor hayırlı olsun daha yeni olduğu için böyle silik çıkmıştır kan ver hemen kesin sonucu orda öğrenirsin ☺️
Mrvaklynr Deletedmom2224 inşallah o kadar bekledim ki dış gebelik düşük beni çok yıprattı bana dua edin lütfen bu defa sağlıklı olsun 😔
Tugce1803 Mrvaklynr Ayy ona rağmen çıkmış maşallah🙏Benim 11 kasım test yapmaya elim gitmiyor. Belirtin var mı
Mrvaklynr Tugce1803 hiç YOk canım eşimle en son ilişkimiz 17 kasımda olmuştu hiç umut etmiyordum bu ay ama dış gebelik geçirdiğim için her adet öncesi yaparım çünkü Adet kanaması falan her şey normal oluyor dış gebelikte sadece adet sancım var