Esraygtf Glybskl benim doktorumda 38 de falan doğurursun dedi ama bakalım😂 dünden beri kasıklarımda ve belimde ara ara ağrı oluyo. Zaten 1 cm acıklığım vardı ama dün bakmadı tekrar acıklığa tetiklemeyelim dedi
Glybskl Esraygtf benim hiç çatı bakılmadı bu hafta bakar galiba ama bana da aralığın ortasında doğurursun sen demişti
Esraygtf Glybskl bir hafta var aramızda galiba banada haftaya doğurursun diyor yoksa suni vercek diğer hafta.
Glybskl Esraygtf hayırlısıyla kucağına almak nasip olsun 🙏🏻 Benimki suni falan demedi bakalım benim nasıl olacak 🙄
Esraygtf Glybskl doktorum 4 kiloyu geçmesin diyor 1 haftada da 350 gr aldığı için 39 u da geçirirsek 4 ü geçicek kilosu ama suniden korkuyorum😂
[silindi] Glybskl benim de aynı karın ağrısıydı ishal oldum sandım akşam suyum geldi doğum yaptım sizin daha erken inşallah değildir
Glybskl [silindi] ay inşallah çok erken bende ishal oldum ama aşırı değilim vitaminlerde yapıyor olabilir iki hafta daha dayansınnn
[silindi] Glybskl bende afedersiniz ishal olmuştum o yüzden karın ağrısı sandım akşam 8 gibi 10 dakikada bir vuruyordu sonra hemen suyum geldi ama benim sabah uyandığımda nişanım da gelmişti
Glybskl [silindi] zaten nişan veya su gelirse hemen giderim de bana ferrum da ishal yapıyor adet ağrısı gibi 3 kere ağrı girdi sonra duş aldım o geçti ama 10-15 dk da bir kemik ayrılması ağrısı oluyor bacaklarımda