Esraygtf çatım açılıyor sanırım canım çatı kemiklerim sancıyor bebek alt kanala yerleşti büyük ihtimalle o yüzden baya karnım aşşağıya düştü şuan bakıyorum da o kadar rahat nefes alıyorum ki kaburgalarımdaki baskı falan komple gitti midem rahatladı yanmalar ekşimeler yok oldu birden sanırım bebiş yola girdi 😊 zamanında gelsin inşallah ama çok fena kemik ayrılma sancısı çektim dün 🙈