alyavetuna böyle talihsiz anlar geçirdiğin için çok üzüldüm canım, ama şimdi bebeğinin sağlıklı olmasına iyi olduğunuza çok şükür. Benim başka bir tane seçme şansım kalmadı doktorum için maalesef, çünkü ben 23.haftada erken doğum riski yaşadım serklaj oldum, doktorun takibindeyim şimdi başka bir doktor seçemem Sezen hocadan da memnunum sağolsun, çook teşekkür ederim verdiğin bilgiler için, inşallah bizde de böyle aksilikler olmaz