Betulkisa çok hijyenik bir hastane değil girdiği zamanda anlıyor zaten insan ben evime yakın diye gittim sancım vardı açılmam var mı diye baktılar çok yanlışmış hemde defalarca sonra doktor baktı senin suyun azalmış dedi imza attım çıktım doktoruma gittiğim de suyumda azalma falan yoktu ve hiç alttan bakmadı bakmamda dedi uyarı oluyormuş yani benim kötü anım oldu çokta iyi bir hastane değil benim gözümde