eminegizem Kemin canım bana da tam olarak 1500 dedi az geldi bana ama normal mi sence ben de bugün gittim, duruşu nasıldı benimki baş aşağı dönmüş :)
Kemin eminegizem bi hafta önde bile bugün bana da baş geliş pozisyonunu almış dedi ben kiloya hiç takılmıyorum sağlıkla vaktinde gelsin de zayıf olsun ☺️
eminegizem NSerin hey maşallah kiz senin bebis bayağı almış, şeker falan yok dimi dört hafta onde bu kiloyla