Grhn ışık hanımı duymadım hiç bakayım ona da. Aslında ben de doktorumdan memnunum soğuk kanlı bir adam benim paniğime iyi geliyor. İşte bilemiyoruz. Ben geçen sene dış gebelik geçirdim bu civardaki en iyi hastaneye en iyi doktora gittim güya. Bir hafta beni oyalayıp iç kanama geçirmeme sebep oldular. Tüpüm patladı açık ameliyatla tüpüm alındı. Şimdi iyice pimpirik oldum