tde_kubra Arkadaşlar merhaba Esenyurt Reyap hastanesinde Mesut Beye gidiyorum 32 haftalık hamileyim. Erken doğum riskim vs var. Doktorumdan memnunum ama az önce bir posta denk geldim hastane ile ilgili sıkıntılar varmış. Sezeryan ameliyat olacağım ve bebeğim küvezde kalabilir. Bebek ölümleri vs denmiş. Konuyla ilgili bilgisi olan yazabilir mi lütfen çok tedirgin oldum. Ona göre mecburen bir an önce hastanemi değiştirmem gerekecek.
Papatyam2017 tde_kubra ben orda doğum yaptım. Ve cevremde doğum yaptı bir sorun yaşamadım yine hamileyim bende gördüm o yazılanları hatta bugün kontrolde kayıt yapan insanlara söyledim.boyle böyle diye ortalıkta geziyordiye kızlar çok şaşırdı ilk defa duyduk diye nerden ne oldu anlamadım nette yok böyle bir bilgi çünkü her hastane için ayrı birşeyler diyorlar ama ben yine burada doğum yapicam mesut beydi benim doktorumda hala öyle.. isterseniz siz doktorunuza sorun yine de
Dmt91 tde_kubra bende imamatip okulun ordayım yani hastaneye çok yakınım orası mükemmel bibhastane canım suana kadar kötü bişey duymadım ordan ben esencana gidiyorum ama
Grhn tde_kubra orda doktor ışık hanım var. Doğumda hastalıklarda usta diyebilirim ve hanımefendi birisi . Teyzemin en önemli hastalığını hiç bir doktor bilemezken o ortaya çıkardı . Onun olduğu bir hastanede böyle olaylar olacağını hiç sanmıyorum bence kulak asmayın. Evime yakın olsa o hastanede ışık hanıma giderdim mutlaka
DmlT Ben posta denk gelmedim ne yazıldı bilmiyorum ama Trakya bölgesinde Çorlu reyap özellikle yenidoğan yoğun bakım konusunda çok iyi bir hastane bu konuda içiniz rahat olsun. Esenyurt reyapı bilmiyorum, fakat kötü bir yer olduğunu da düşünmüyorum.
tde_kubra DmlT teşekkür ederim yorumunuz için. Esenyurt ile ilgili güzel şeyler yazmamışlar kafam karıştı bakalım nasip nerdeyse orada olacak artık
tde_kubra Papatyam2017 benim doktorumda Mesut Bey. Erken doğum riskim falan var bırakmak istemiyorum doktoru ama ciddi iddialar var kafam çok karıştı gerçekten. Benim de arkadaşım benim yönlendirmemle Reyap’ta doğum yaptı memnundu. Ama onun süreci normaldi bebeği yoğun bakıma falan alınmadı. Bakalım bir şeyler öğrenebilirsek yine haberleşelim inş
Papatyam2017 Happy46 ben 2.5 sene önce orda doğum yaptım ve ilk defa şimdi duyuyorum böyle şeyler hatta tiroit ameliyatı bile oldum ordan da rahat çıktım dedikodu olabilir reyap çünkü yoğun bakımlar için hastaneler oraya yönlendiriyor yani inanmak istemiyorum böyle birşey olduğuna şaşkınlık ile izliyorum
tde_kubra Happy46 ben de her şeyimi o hastaneye göre ayarladım. Süit odaları falan çok güzel doktorumdan da memnundum ama işte burda yazılanları okuyunca çok üzüldüm. Arama kısmına Reyap Hastanesi yazarsanız burada açılan forumları görebilirsiniz
Happy46 Papatyam2017 inşallah yani benim doktorum orda diye mecbur oraya gidiyorum başka secenek yok ama aynen dedikodu olabilir bunlar hastane çok yeni daha belki ondandır
tde_kubra Dmt91 yani çok kötü şeyler olmaydı duyardık herhalde diyorum ben de ama. Teşekkürler yorumunuz için 💕
tde_kubra Happy46 benim Sezeryan olacağı için biraz daha huzursuzum hijyen konusunda. Çok fazla yabancı hasta vs var ya bir de
tde_kubra Grhn ışık hanımı duymadım hiç bakayım ona da. Aslında ben de doktorumdan memnunum soğuk kanlı bir adam benim paniğime iyi geliyor. İşte bilemiyoruz. Ben geçen sene dış gebelik geçirdim bu civardaki en iyi hastaneye en iyi doktora gittim güya. Bir hafta beni oyalayıp iç kanama geçirmeme sebep oldular. Tüpüm patladı açık ameliyatla tüpüm alındı. Şimdi iyice pimpirik oldum
Papatyam2017 tde_kubra ya tabi ki ciddi iddialar yani ben bile huzursuz oldum ama doktoruma mutlaka sorup başka yerlerden de arastiricagim diyorum ya tiroit ameliyatı bile oldum tiroitlerim alındı kanser çıktı vs.. Ama çok şükür sorunsuz çıktım ameliyattan da eşim de orda böbrek taşı ameliyatı oldu