Sevo9190 ben devlete gittim bedava orda yapıyorlar sagolsun yanlış test yaptılar bebeğime sıkıntı dediler bilmem ne bence yapma hiç bir test zaten öyle birdey olda aldıracak misin çok gunah vanim .. sonra özele gittik sonuçları gösterdim bebeğim gayet saglikliymis , ultrasyonda da gördük cinsiyette öğrendik ..