Glybskl Amin canım hepimizin inşallah sağlıklı doğumları olsun bebişler sağlıkla gelsin😘🐣 iyidir ya zaten tavsiyeyle gitmiştim iyi ki gitmişim umarım doğumlarımız da doktorlarımıza denk gelir gelmese bile diğer doktorların da tecrübesine inanıyorum.. Eskiden Ayşen hanım vardı kardeşim ona kontrole giderdi ama doğuma Gökalp bey denk geldi çok sevmişti Gökalp beyi hiç sıkıntı yaşamadı ebeleri de hala anlatır.. Senin bebiş kaç haftalık?