Gazel0606 16 hafta sonunda dikiş atıldı19.9 mmdi 3 hafta wc harici kalkmadim iyi besledim 3 hafta sonunda kontrolde rahim boyum 40 mm e çıkmıştı sonra doktor çalışabilirsin dedi başladım şuan 1 bugün aydır çalışıyorum,yarın kontrolüm var bakalım ne durumdayız. Enfeksiyon çok riskli bizde 4 lt yakın su içiyorum her gun 2 kase ev yoğurdu yiyorum her akşam ev yapımı tarhana içiyorum meyve ve maden suyunu eksik etmiyorum