Sirin_beyza yani aslında orda demek istediğim folik gereksizdir değil asla. Sadece bazı insanlarda folik fazla oluyor mesela onlara doktor yazmıyor zararlı olabilir biz bunu bilemeyiz. Herkes doktoruna danışsın diyorum o zaten dozunu da ayarlar doğru foliği de önerir 😊