maviruhum canım ben mayıs ayından beri gynositol kullanıyorum. Yoz şeklinde 1 çay bardağında eritip içiyorsun. Doktorum günde 2 çıkardı. Adet düzensizliğin varsa bu çok iyi geldi bana 40,45 günde adet olan ben max 2,3 gün gecikiyor. Doktora danış. Ama biraz pahalı. Bir kutuda 60 tane var. 130 tl gibi bir şey. Bem gebe kalana kadar kullancam.