Elif1ekim [bilinmeyen] herşeyi denedim ciddiye ye de gittim çok da kilo almadım ama çatlaklarımı görsen birsürü bence vücuda alakalı
Yavrucugum [bilinmeyen] 32+4 ama sadece göğsümde oldu bastan beri bebek yağı kullanıyorum ve yapısal olsa gerek annem 6 çocuk doğurmuş tek çatlağı yok ve annemin bütün bebekleri 4 kilo üstü doğmuş o yüzden anneme çektiğimi düşünüyorum 🤗😍
Minnosunannesi [bilinmeyen] bende bebek yağı kullanıyorum memnunum . Diğer bitkisel yağlar tüylenmeyi arttırdığını bildiğim için hiç denemedim . Kremlerin içindede illaki bi kimyasal bişey oluyo en iyisi bebek yağı bana kalırsa . 30. Haftadayım şuanlık bişey yok
Zeykem [bilinmeyen] bende 16. Haftalıgım gerıldıgı ıcın cok kasıntım oluyor kasıyınca da derım dokuluyor sankı boyle catladı gıbı ama tam bı goremıyorum 1 aydır nemlendırıcı ve kakao yagı kremı kullanıyorum ama fayda etmıcek gibi
Yesimmm93 [bilinmeyen] ben bir dermatolog makalesınde okumuştum badem yağı,kakao yağı,avokado yağı , jojoba yağı ve e vitamini karıltırıp sürün diyordurdu bende dün aldım bunları 14 haftadayım bakalım deneyip faydasını görürüm ins 😂
Yesimmm93 Melikeznar vazelın sıkıntılı bildiğim kadarıyla kuzum petroldenmı ne yapılıyormuş araştır öyle kullan