Akyuz61 Yesim1995 evet normal olması bekleniyor 😇 inşallah canım Rabbim herkesin sağ salim yavrusuna kavuşmasını nasip etsin 🙏🥰
Hatice1017 Asel58 Onlar bendede var cnm birde adet sancisii gibi olan sancilar sıklaşmaya basladi magnezyum kullaniyorum bende ama yinede karinda sertlesme ve kasilmam oluyor en son 2 gun once gittim bi sıkıntı cikmadi sukur normal demekki bunlar😊😊😊
Asel58 Hatice1017 nst baktırdın mı canım Belki ilac Baslanması gerekebilir. Magnezyum da yeterli gelmiyor artık çünkü
Sibel1991 Yesim1995 35+3 tahmini doğum tarihi 6 ocak kızım erken gelmek isterse diye tedirginim inşallah aralıkta gelmek istemez 2020 bebeği olur 🤭🤰👶
Yesim1995 Sibel1991 inşallah canım aralık doğumlu olmak çok zor resmiyette bilirim🤦♀️ inşallah bizimkiler gibi ocak 2020 li olur🙏😊
Sibel1991 Berivan80 benimde aynı canım 35+3 🤭 benim kızımda inşallah beklerde ocak 2020 olur merakla bekliyorum ocağa kadar içimizde tutalım bence 🤭🥰🤣
Ezoca Yesim1995 aynen öyle Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin hepimize . Hayırlı sağlıklı evlatlar birde tabiki :))) 💕💕🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Sibel1991 Yesim1995 tutabildiğim kadar tutmaya çalışcam 🤣 bide doğum ne zaman diye soruyorlar ya sanki biz karar veriyoruz geleceği güne bana kalsa ocakta doğum 🤣🤭🤭