Lilightyesim Yesim1995 normal dedi doktorumuz ama çatı muayanesi olmadım henüz çatı da müsait olursa normal olacak inşallah 😊senin
Yesim1995 Lilightyesim inşallah sağlıkla hayırlısıyla gelsin 😊🙏 ben sezeryan düşünüyorm 3 ocak gibi😊🙏
Yesim1995 Mervenur55 aaa çok yeni benim hamile olduğumu öğrendigim kadar😊 umarım tez zamanda sağlıkla hayırlısıyla geçsin aylariniz😊🙏
Erdas_busra Yesim1995 evet bir sorun çıkmazsa inşallah ocaklı olacağız 🤗 amin hepimizin kuzuları sağlıklı hayırlı doğsunlar inşallah
Mineebd LeylaNaileDemir benimde normalde 15 ocak ama sezeryan olacağımm için 2 yada 3 ocak kısmetse 😍🙏🏼
Sibel1991 Berivan80 benimde aynı canım 35+3 🤭 benim kızımda inşallah beklerde ocak 2020 olur merakla bekliyorum ocağa kadar içimizde tutalım bence 🤭🥰🤣
Hatice1017 Asel58 Onlar bendede var cnm birde adet sancisii gibi olan sancilar sıklaşmaya basladi magnezyum kullaniyorum bende ama yinede karinda sertlesme ve kasilmam oluyor en son 2 gun once gittim bi sıkıntı cikmadi sukur normal demekki bunlar😊😊😊
Meryemhuseyin Benim de 8 ocak tahmini tarih.sezaryen olursa 01-01-2020 istiyoruz bakalım hayırlısı.ama son günler çok zor geçiyor çatım çok ağrır ne yürüyebilirim nede yatakta dönebilirim.inşallah sürpriz yapıp de aralıkta gelmez oğluşum 😊
Swminc Tugcenur61 oyy insallahhhhhh dogum gunlerimizde denk gelir haydi hayirlisi insallah canim bilgilendirelim birbirimizi 🥰🙌
Melek31 Yesim1995 34+4 Efe Karanima 01.01.2020 de kavusucam inşallah 😚😍 buarada 8 ve 4 yaşlarında 2 de kızım var 🙇♀️👶👩👧
Linesarye Yesim1995 doktorum daha bisey demedi sezeryan mi normal mi olacak bilmiyorum.. sizin sezeryan kendi tercihiniz mi?