3bbk_35 Bizm kızımızın adı AHSEN olacak inşallah 💕 anlamı en güzel demek.... kuranda birçok yerde geçiyor..
Elifdmrylmz Bizimde kizimiz olacak Allah nasip ederse🙏🏻 /Umay Lina/ düşünüyorduk ama doguma kadar degismezse sadece /Umay/ olacak muhtemelen ❤
Alin41 Zeynep0661 soema ya morlim bozuldu bnmde eflin ismini seçtim sonra baktım araştırdım oda latince efl den gelen anlamsız bir isimmiş koyacak isim bulamıyorum 😑😑