Tam 33 haftalık oldum o kasılmalar başladı bide hareket edince çok acıyor karnım falanama dün kontrolüm vardı herşey yolunda çok şükür erken doğum riskide yok 😊 bende kordondan korkuyorum 26 haftalıkken dolandı ama gevşek avantajımız o bekliyorum bakalım hayırlısı 🥰