Alya123 Yelizdemir offf 🤦🏻♀️ Bende hiç duramıyorum zaten 3 yaşında bir kızım daha var sürekli onunla ilgilenip ev işlerinden alamıyorum başımı 🥵 en son akşam savaşı kaybetmiş olarak kendimi bolll bel ağrısıyla yatağa bırakıyorum ☹️
Yelizdemir Alya123 valla bizim çocukta yok oturtamıyoruz bi türlü aslında ben sürekli bişeylerle uğraşıyorum kendime iş çıksrıyorum olmadı dışarı atıyorum kendimi 😂 Allah kolaylık versin size de çocuklarını da sana bağışlasın 🙏
Nur55 Yelizdemir merhaba, benim 6. Aydan beri kasılmalarım var emziriyordum ondan kaynaklı diye 7. Ayda bıraktırdım şimdi 34 haftalığım çok arttı idrar yolu enfeksiyonum varmış ondan kaynaklı diye düşündü doktor inşallah geçer ilaçla
Yelizdemir Nur55 bende idrar yolu enfeksiyonu geçirdim bi ara bıçak saplanması gibi bi ağrıydı doğum sancısı gibi 25. Hafta da olmuştu bi de doğuruyorum yada düşük yapıyorum sanmıştım😒
Deletedmom003 Yelizdemir benimde belimden bir ağrı girip duruyor. Çok şiddetli değil ama kendini de hissettiren bir ağrı.
Deletedmom003 Yelizdemir 33+2 haftalık iki gündür var. Belden giriyor kasiklara doğru inerken geçiyor. Ama duzensiz bir ağrı
Yelizdemir Deletedmom003 belki de normaldir bende bilemiyorum ki yarın doktora soracağız bakalım inşallah normaldir korkulacak bişe yoktur
Yelizdemir Duygu19031903 kaç kilo doğdu nts yele baktı bugün doktor sancı gözükmüyor dedi benimki tersti düzeltmiş kendini acaba diyorum ondan mı çok kasıyordu bilemiyorum
Zuzum_20 Yelizdemir bebek bas aşagı dönmüş o yuzden oluyormus ama bugun gittim plesantası kireçlenmeye baslamış suyu da artmaya baslamış 2 kilo suan yavaslamış gelişimi iki hafta sonra ki kontorolde bakacagız bakalım nasıl gidiyor
Yelizdemir Zuzum_20 anladım sağlıkla doğsun inşallah bizimde doğum pozisyonu aldığı için kasılmalar oluyodu
Duygu19031903 Yelizdemir valla 32+6 da 2480 doğdu kilosu çok iyi qma haftası küçük. OOO benim sancım 150ydi ki o zaman seninkisi çok nornak hiç korkma
Yvznannesi Yelizdemir ben de 32 35 arası oluyordu hatta sol göğüs altında batma da oluyordu sonra gecti