Benim de hamileliğin başından beri bildiğin çamaşırım ıslanıyor hatta son zamanlarda pijamamın üzerine çıkıyor bazen ağır falan kaldırırsam. 39 haftadayım. Doktor hep normal olduğunu söyledi bu zamana kadar. Testlerim de hep temiz çıktı. Ama çok rahatsız edici tabi 🙄