Ben şuan 27. Haftadayım ilk başkarda bende sizin gibi çok endişelendim acayip bir akıntı varmış gibi geliyordu hatta bunun için doktorun başının etinide yedim yok mantar mı oldum yok öyle mi yok böyle mi doktor herşey normal desede test bile yaptırdım gerçekten herşey normal çıktı doktor en sonunda geldin mi dediğime dedi :) o yüzden içiniz rahat olsun tuvaletinizi yaparken yanma kaşıntı yoksa herhangi bir sorun yok birde akıntınızın renginde de bir değişiklik yoksa eğer herşey tamamen hormonal :)bu ilerleyen haftalarda iyice artmaya başladı şimdilik bunu söyleyebilirim