Mujde- Merhaba annişler; Hamilelik ve bebek alışverişleriniz nasıl geçiyor? Yavaş yavaş eksikleri tamamladınız mı ? Birde bebişler ne durum da boyu kilosu ? 🙃 Ayrıca lohusalık için eksiklerinizi aldınız mı eğer aldıysanız nereleri tavsiye edersiniz ? 🌸🥰
_kubranurr_ Mujde- 23 haftalıgız daha banyo seylerı hazır ufak tefer zıbınlar ıste 21 haftadayken 28 cm 478 grmdı canım
Momdilay Mujde- 22+6’yız sadece bebek bakım çantası aldım,fazla mı ağırdan alıyom bu alışveriş işini acaba🤔
Nururuk Mujde- bende 24.haftadayım. sanırım biz biraz aceleci davrandık 🙈 herşeyimizi tamamladık, bir tek kendimle ilgili göğüs ucu kremi, hasta bezi vs almadım.
Sedatadik Mujde- 24 haftalığız 22 haftalıkken 590 gram 29 cm dı alışveriş içn daha erken en azından bizim için erken
Mujde- _kubranurr_ Yavaş yavaş başlamışsın canım ne güzel 🌸 Banyo eşyalarını takım olarak mı aldın e bebek te kutularda takım olarak 5 parça 6 parça olarak oluyor ya onlardan mı ? Yoksa ayrı ayrı takım mı yaptın ? Maaşallah bebişine 🤲🏻😍
_kubranurr_ Momdilay yalnız degılsın valla bende öyle dusunuyorum ocakta baslamayı dusunuyorum bılemedım bnım haftada bı cok seyı hazır edıyorlar daha hastane cıkısı yok
Mujde- Momdilay Yavaş yavaş başlayabilirsin canım hem bütçe olarak bi anda çok sıkışmazsın hem de rahat rahat araştırarak alırsın 😊 Tabi yine sen daha iyi bilirsin 🙃
Susamanne _kubranurr_ Momdilay bende daha başlamadım hiç bişey almadım daha 1 2 parça hediye geldi teyzesinden halasından o kadar ocak şubat gibi yaparım hazırlık diye düşünüyorum elimin altında ordan oraya taşımaktanda dolabına yıkar ütüler hemen yerleştiririm diye bakalım
_kubranurr_ Mujde- valla beybı ben a101 e gelmıstı ya onu aldım annem lifini dikti bıde canta aldım daha erkenmı bılmıuorum ya smdı
Sabisulusy _kubranurr_ Bende Ocak ayını bekliyorum sadece bi kaç tane hoşuma giden parça aldım o kadar🤗 yetistirirz benceee🤗
Nurak 23 haftaligiz daha birşey alamadık pek sadece arabamızı aldık netten indirimden cinsiyetimiz daha yeni kesinleşti baslariz bır iki haftaya daha erken nasılsa 😊
Mujde- Nurak Hayırlısı olsun sağlıkla gelsin inşallah canım 🌸 ben baya erken başlamışım🙈 benimde bebek arabam bu gün geldi odam hazır,bebek bakım çantasını aldım,zıbınları,çorapları ve bi kaç parça tulum ve alt üst takım aldım 😍
Mujde- _kubranurr_ Sen bilirsin canım benim marta geliyor ya bizim doğumlar ben çok son haftalara aylara bırakmak istemedim hem hava koşulları olarak hem de ağırlaşmadan başladım canım 🌸
_kubranurr_ Mujde- cok iyi yapmısın valla senın yaptığın daha ıyı neler aldın yazsana ya ben ne alacagımıda bılmıyorum
Mujde- Nururuk Yaaa sen bendende baya iyisin 🌸 Peki lohusa pijamalarını takımını nerden aldın? Fikir alayım senden 🙈
Nururuk Mujde- canım ben sabahlık ve pijamımı g-lingerie'den catherine's marka aldım, sonra aynı markanın geceliğini de lohusam.com dan aldım. Marka çok güzel ama kumaşı yumuşacık ve çok esnek tavsiye ederim 😇
Mujde- _kubranurr_ canım ben çocuk odasını boyasını,duvar kağıdını tamamlarım. Bebek arabasını bu gün hallettik. Zıbın,çıt çıtlı atlet,çorap,tulum,bi kaç alt üst takım aldım,ağız mendillerini, bebek bakım çantası,bunları aldım canım şimdilik 🙏🏻🌸
Nururuk @_k _kubranurr_ canım resim atmayı hç bilmiyorum 🤪 ama benim takımım öyle klasik beyaz dantelli falan bişey değil 🤭 her zaman kullanabilecek şeyler, catherine's diye aratırsan lohusam.com da çıkar zaten, tarzını anlarsın, geceliği 135 gibi bişeye almıştım
Demet_asik Bende lohusa takimi aldim birde anne yani besik aldik esim biraz agirdan aliyor daha doguma cok var aliriz dio😊
_kubranurr_ Demet_asik öyle demeyın valla benım arkadas 34 haftasında dogurdu herseyını yenı bıtırdı cocuk geldı kı magnet kapı susu fılan daha yenı vermıstı sız dusunun
Demet_asik _kubranurr_ yani ne zaman gelecegi belli olmaz bebislerimizin ama babalar daha farkli dusunuyor galiba ocak gibi baslarim ins alisverise