Arven Prenslerimmm Hayır kasık ve bel ağrım zamanla azalarak geçti şuanda yok ama bende karnımın çok gergin olmasından muzdaribim o kadar geriliyormuş özellikle akşamları
Minedag Aydaozk bizimde erkek canım 😍 evet ya ne kadar tuhaf acaba aynı günlerdemi alıcaz kucağımıza 😍
Aydaozk Minedag hayırlı olsun canım oglusun maşallah nazar değmesin bütün bebişlere 👶🏻 1temmuz uygulamada ama belki de aynı gün doğarlar bizde aynı gün doğan bebişler postu acarız kız 🙂 🙂