A1907 Şuraya gururlan17 gün kaldı yazayım 🙃🙈🙈 o kadar cabuk geciyorki zaman benimde 3 haneli rakamlardan iki haftay düştü bekleme sürem cok sukur 🙏🏻🙏🏻
Cenkerim 128 lerden selam olsun o zamn biz daha cokkk beklicez. gunu yaklasanlar Allah kurtarsin kolay doğumlar olur insallah
Aydaozk Minedag erkek canım senin minik kuzunun cinsiyeti ne annesi 🙂 ne güzel tesadüf demi canım koca Türkiye de aynı gün sayısı ile bebiş beklemek 🙂
Arven Prenslerimmm Hayır kasık ve bel ağrım zamanla azalarak geçti şuanda yok ama bende karnımın çok gergin olmasından muzdaribim o kadar geriliyormuş özellikle akşamları
Minedag Aydaozk bizimde erkek canım 😍 evet ya ne kadar tuhaf acaba aynı günlerdemi alıcaz kucağımıza 😍