Ben doğum iznine ayrıldım 32 haftada tam doğum dan önce yani hamile likten önceki 90 yada 120 gündü galiba bakıyorlar diye biliyorum benim muhasebeci öyle demişti yani bunu yapan çokmuş işte hamile kalıp işe giren sonra çıkıp para almak isteyen bu yüzden önlemi almışlar çok öncesinden SSK lı olmak lazım