Ccigdemmm Selam kizlar ben 16 haftalık hamileyim ise girmk ıstiyorum sigortalı en az 90 is gününü prim doldurunca doğum parası aliniyormus sonradan bir sıkıntı olurmu bilgisi olan varmi bu konu hakkında bilgilenmek istiyorum bir sigortacıya sorduk olmaz diyo npacagimi şaşırdım hamileyken ise girilmez anlaşılır diyo sizce 🤔🙄
ozgeustun Ccigdemmm iş yerine haber vermeden/ hamile olduğunuzu söylemeden mi işe girmeyi soruyorsunuz?
Merve_kucuk Ccigdemmm Doğum parasını her bayana veriyorlar 300 tl. Çalışmış gibi görününce dahamı çok alınıyor. Benim eltimde aldı doğum parasını yengemde
Cigdemveminik Ccigdemmm işe giremezsende biyerde çalışıyo gösterenilirsn kndni sen ödersn ssk ücretini 3 ay biz ablamda öylr yapmştk bi tanıdklarınn yanı da çalışıyor gösterdiler ssk ğcretini ödediler aylk doğum parası aldı
Ccigdemmm Ya hayır giricegim yer hamile olduğumu biliyor salda çalışan biriyle görüşmüş eşim olmaz demiş sonradan cezası olur demis ne yapacağımı şaşırdım
MelekTly Bir arkadaşımın eşi esnaf, kendi ev hanımı. 2 kez doğum yaptı, 2sinde de eşinin yanında çalışıyor gibi gösterip doğum parasını aldı. Bir problem yaşamadılar ama yine de yarın bi gün bunu da araştırırlarsa anlaşılır tabi ki.
setenay-92 Ccigdemmm Merve_kucuk o süt parası SSK can 6 bine yakın para alınıyor çalışan kadınlara verılıyor sadece
Gokcenur Ccigdemmm 32. Haftada çalışabilir raporu alman lazım onlara dikkat et 37. Haftada da çalışamaz Alman lazım bunlstı hastane SGK’ya bildiriyor. Doğum yapınca da doğum raporu veriliyor hem doğum raporu hem çalışamaz raporunu işveren giriyor bunlara dikkat edin
tgbactn Cigdemveminik 5 aylık hamileyken işten çıktım. O süre zarfında yatan sigorta yeterli mi acaba. Ben konuyu tam bilmiyorum bilgilenriri misiniz
Lin Cigdemveminik merhaba 3 ay yeterli oliyor mu ? Birde maas olarakta yatirttiniz mi acaba ona bakiyorlar mi yoksa sadece sigorta mi?
Ccigdemmm tgbactn doğum raporu çıkarana kadar sigortanın devam etmesi gerekiyor diye biliyorum yinede siz bi araştırın belki olabilir
Cigdemveminik tgbactn ondan emin değilim ablam son 3bçk ay kala yapmştı siz bnce 170 i arayp sorun net bi bilgi verirler en azından 🤗
Sultangunes tgbactn son bir yıl içerisinde 90 gün sigorta priminin yatması yeterli yani alabilirsin her türlü
Semiha89 tgbactn daha önceden sigortan varmıydı. Benim bildiğim dogum izinde de işten cıkmamıs olmak gerek. Keske 2 ay daha devam etseymişsiniz raporla filan idare ederdiniz o kadar emek vermişsiniz
bkaradenizz Sultangunes hamileliğinizin 32. Haftası itibariyle doğum raporu alarak doğum izni başlatabiliyorsunuz ve doğum parası alma hakkınız doğuyor. 90 gün falan değil malesef🙄 çalışıyorum, mali müşavirimden aldığım kesin bilgidir🖐️☺️
Deletedmom133 Ccigdemmm 1.si hamileyken ise girmezsin seni almazlar ancak dışardan siz sigorta ödersiniz o şekilde olur 2.zaten her doğum yapan anneye 300 tl para veriyor lar tek seferlik
deletedmom2626 Ccigdemmm valla bende işe girmek istiyorum ama karnım belli sağlık raporu çıkarırken kesin çıkar falan kim alır hamile birini 😢
Deletedmom133 tgbactn bayağı alırsın işçi gibi oluyorsun çünkü tam bilmiyorum ama 170 i ara bakalım bir
tgbactn Semiha89 ewet 3 yıldır çalışıyorum. Ama 5.ayımda çıktım işten, eşim başka yere atandı o yüzden taşınmak zorunda kaldıgımız için çıktım işten.