Kızlar merhaba biz bugün tam 38 haftalık olduk. Çatı muaynem vardı. Bebeğimde şuan 3400 doktorum çatım için idare eder hızlı kilo alıyo ama bebeğin normal doğumada hevesli zaman göstericek dedi bende merak ettim kimler kaç kiloyla normal doğum yaptı? Bu arada çatı muaynesi esnasında hiç sıkıntı yaşamadım çok şükür korkanlar için korkulucak hiç bişey yok sadece bi baskı hissediyosunuz o kadar