gezentianne Mervoop 29+1 im 32. haftada çalışabilir raporu alacağım o gün girecekmişim NTS'ye rapor alabilmek için. Bebekleriniz kaç kilo?
Angelllll Mervoop 30. Haftaya girdim bende minik bir prenses bekliyorum canım kontrol haftaya bakalım ne diycek doktor🤗
ilgin_narinc 27+6 haftalığız Şubat 27 doğum bitti sayılır hazırlıklar bi odayı yerleştirmesi kıyafetleri yıkaması küçük eksikler kaldı ☺️
Mervoop Busraae hım ben randevuya gidecem ozaman 32. Haftam olucak acaba girermiyim doktpr bişi dememişti
tubizm Busraae ben de 32 de gittim de almadi nst ye ben de sormadim. almasi gerekiuo muydu ki ya. haftaya gidicem 34 de bi daha belki alir
Busraae Aslgly bana bir önceki randevumda söylemişti canım aslında agrım kasılmam falan yok doktor niye gir dedi anlamadım
eyvahanneoluyorum Haftamda kontrole gittim ama Nst ye almadı doktor. Belki de sancım, kasılmam var vs gibi şikayetlere göre bağlıyor olabilir. Bende merak ediyorum açıkçası 😊
Anka386 Haftadayım üçüncü nst me iki gün önce girdim. Ilk 3 hafta kadar önce girdim kasilmam var demiştim ağrı çıkmadı Ikinciye cuma günü girdim kanamam vardı acil de baktılar. Üçüncüye pazartesi rutin kontrolde doktorum kendi istedi. Yine ağrı çıkmadı ama. Sanırım Bu benim hamileliğimle ilgili çünkü iki arkadaşım daha var onlar henüz girmedi onlarda 28. Hafta da
3406044 Anka386 bende agrimdan dolayı girdim geçen hafta doktorum artık her geldiğinde gireceksin dedi tahmini doğum tarihimiz 5subat İNŞAALLAH 🥰❤️🧿🤲🏻
tgbactn 31 hftalık oldum, ama daha nst ye girmedim 2 hafta sonra randevum belki o zaman girerim bilmiyorum. Hazırlıklarla ugtaşıyorum en güzel heyecanlı zamanlar 😊 Rabbim hepimize kolay doğumlar nasipp etsin 🙏
Deniz_Efe 31 haftalık oldum ilkini 28. Hafta da girdim çıkmak istemedim kalp atışlarını duydukça duygulandım çantanızı ne zaman hazırlamayı düşünüyorsunuz
Mervoop Deniz_Efe herşeyi hazır çanta hazırlamayıda 2 hafta sonra filan yıkayıp ütüledikten sonra koyacağım
17022020 Deniz_Efe Canım ben şuan 30 dayım 32 de izne ayrıldığım an yıkqyıp hazırlamayı düşünüyorum yakın bi arkadaşım erken doğum yaptı 34 de ve çok etkilendim o yüzden ne olur ne olmaz 😔
Anka386 3406044 16 şubat benimki de ama nedense bana beklemez gibi geliyor 😊 doktorumda erken doğum riski olabilir dediği bi sorun yaşadım ama o risk hala var mı bilmiyorum 😊 hayırla kavuşalım hepimiz inşallah
3406044 Anka386 bana da öyle geliyor İNŞAALLAH sağlıkla sihhatle kucagimiza almayı nasip etsin RABBİM 🙂🥰🤲🏻🧿