Beren01 tugceavkrn evet mutlaka araştır internetten o an sakin kalıp bunu yapmak çok zordu benm gücüm kalmamıştı artık sancidan dolayı..epidural bende düşünüyorum ama gittiğim hastanede sadece gündüz dogumlarinda yapıyorlarmış anestezici gece gelmiyormus.
tugceavkrn Beren01 epidural söylediği gibiyse eğer çok fazla güç kaybetmem belki açılma esnasinda, Allah kolaylık versin hepimize