tugceavkrn
tugceavkrn benim doğumun suni sancı ilke başlatıldı haftası geçtiği için. Normalde aklımda epidural yoktu ama sancılar dayanılmaz olunca istedim, 7cm açıklıkla taktılar hatta doktorum istersen bekleyelim zaten doğurursun ama epidural hızlandırır dedi bende istedim takılmasını. Gerçekten baya rahatlattı yani o katlanılmaz olan sancı hafif bi sancıya dönüştü adet sancısı gibi diyim. İstersen düğmeye basarak ilacın dozajını arttırabiliyorsun ama ben hiç ihtiyaç duymadım.
ıkınmada da sıkıntı yaşamadım, komple uyuşmadı yani, hatta doğumdan sonra takılı kalmasını istedim bi süre.
bu arada prenses doğum diyorlar gerçekten dedikleri gibi, konuşarak doğurdum dikiş Faslı falan çok rahattı